یدک کش خودرو

امداد خودرو غرب تهران

امداد خودرو غرب تهران و یدک کش غرب تهران از تخصص های شرکت امدادخودرو نورا است که با داشتن ده ها سال سابقه در این زمینه آماده خدمت رسانی می باشد. چرا این روزها همه شرک نورا را انتخاب می کنند.

یدک کش خودرو poshtibani

پشتیبانی دائمی

7 روز هفته 24 ساعته
یدک کش خودرو pardakht

تعرفه مناسب

هزینه مناسب یدک کش خودرو
یدک کش خودرو tanavo

راننده چرخگیر

راننده های مجرب و قوی
یدک کش خودرو rayghan

چرخ گیر حرفه ای

خودروهای یدک کش مجهز به چرخ گیر

امدادخودرو غرب تهران و امداد خودرو شبانه روزی غرب تهران همیشه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد، هدف ما رساندن شما به مقصد چه پارکینگ و یا مکانیکی مورد اعتماد شماست. کافی است با ما تماس بگیرید و ما در اسرع وقت در خدمت شما هستیم.امداد خودرو سیار ما همواره آماده کمک به شما عزیزان می باشد. تیم امدادخودرو نورا در قسمت های زیر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

خدمات ما شامل کفی خودروبر،امداد خودرو، امداد خودرو غرب تهران،امداد خودرو شمال تهران،خوردرو بر ماشین می باشد، هر وقت به این خدمات احتیاج داشتید، با شماره ما در تماس باشید.

جرثقیل حمل خودرو غرب تهران

یکی از دست ماشین هایی که ما در امدادخودرو نورا داریم، جرثقیل حمل خودرو می باشد. جرثقیل حمل خودرو غرب تهران وسیله ای است که قابلیت جابجایی خودروهایی سنگین را دارد، اگر خودرو شما در بین راه در جاده ای سقوط کرده باشد، و در جوی آب گیر افتاده باشد، بهتر است که با جرثقیل حمل خودرو غرب تهران تماس بگیرید. تا براحتی و بدون زدن هیچ گونه خسارتی ماشین خود را به جای امن برسانید.

دکل نیسان غرب تهران

دکل نیسان یکی دیگر از جرتقیل ها می باشد، که منتها اکثریت ماشین های نیسان یدک کش خودرو مجهز به آن می باشند،اگر می خواهید که جابجایی مناسبی داشته باشید، استفاده از دکل انتخاب مناسبی می باشد. گاهی با استفاده از چرخ گیر براحتی می توان ماشین آسیب دیده را جابجا کرد، ولی برای اینکه رکاب های جلویی خودرو آسیب نبیند، استفاده از دکل غرب تهران انتخاب مناسبی می باشد.در این مدل جابجایی یک کف پایی زیر ماشین قرار می گیرد، و فشار کمتری روی خودرو وارد می کند.

خودروبر غرب تهران

انواع مختلف خودروبر کفی و خودروبر سیار وجود دارد، که می توان براحتی برای جابجایی انواع خودروها از آنها استفاده نمود.اما ماشین کفی خودروبر چگونه کار می کند؟معمولا کفی خودروبر برای جابجایی ماشین های لوکس و ماشین های نو و از کارخانه درآمده استفاده می شود، شکل ظاهری آن شبیه کامیونی بدون دیواره می باشد، بسته به نیاز شما ما می توانیم از خودروبر غرب تهران استفاده نماییم.

چرخ گیر نیسان غرب تهران

سیستم های چرخ گیر در نیسان به گونه ای تعبیه شده است، که براحتی بر روی دو چرخ عقبی یا جلو ماشین چفت شود، وقتی این اتفاق می افتد بلافاصله شروع به حرکت می کند، نکته ای که امداد خودرو سیار غرب تهران را نسبت به سایر امداد رسانی ها متمایز کرده، استفاده از چرخ گیرهای استاندارد روز دنیا می باشد.

 

چرا باید از امداد خودرو غرب تهران استفاده کنیم؟

  • زمان سریع ارسال راننده یدک کش از تماس تا حضور
  • پاسخگویی 24 ساعته و شبانه روزی
  • قیمت ارزان امداد خودرو غرب تهران
  • شفاف بودن با صاحبین خودروها
  • دارای تاییدیه از صنف

امداد خودرو غرب تهران شامل امداد خودرو پونک، امداد خودرو صادقیه، امداد خودرو جنت آباد، امداد خودرو شهر زیبا، امداد خودرو ستارخان، امداد خودرو شهران، امداد خودرو تهرانسر، امداد خودرو گیشا، امداد خودرو اکباتان، امداد خودرو چیتگر، امداد خودرو طرشت، امداد خودرو حصارک، امداد خودرو آزادی، امداد خودرو کن و ... می شود.

سوخت رسانی سیار امداد خودرو غرب تهران

یکی از بروز ترین امکانات ما در امداد خودرو غرب تهران، سوخت رسانی سیار است. وقتی در وسط راه و جاده بنزین تمام می کنید، ممکن است از دیگر رانندگان بخواهید که به شما کمک کنند ، این فرایند زیاد کار آمد نیست. امروز همه عجله دارند و زیاد برای شما ترمز نمی کنند ولی تماس با امداد خودرو غرب تهران به شما این امکان را می دهد که براحتی برای خودرو خود سوخت تهییه کنید.

چه مزایایی امداد خودرو غرب تهران را به دیگر امداد خودروها بیشتر می کند؟

سرعت بالا و امدادرسانی در امداد خودرو غرب تهران

یکی از نکاتی که در امدادخودرو غرب همواره در نظر داریم این می باشد که در کمترین زمان ممکن به خودروهای آسیب دیده در محدوده غرب امداد رسانی کنیم، و بسته به خسارت خودرو از جرثقیل، یدک کش نیسان و یا چرخ گیر و خودروبر استفاده کنیم.

کیفیت بالا در امداد خودرو غرب تهران

امداد خودرو نورا فقط روی سرعت امداد رسانی خود کار نکرده است، ما با داشتن متخصصین ماهر و رانندگانی ایمن این تضمین را به شما می دهیم که براحتی ماشین و وسیله نقلیه خود را به ما برای امداد سیار بسپارید.

امداد خودرو غرب بصورت شبانه روزی

امداد خودرو غرب تهران مفتخر است بصورت 24 ساعت شبانه روز و هر روز هفته آماده یدک کش کردن و بکسل کردن خودورهای شما عزیزان در هر قسمت غرب تهران که باشید ، می باشد.

امداد خودرو شبانه روزی غرب تهران چه مزایای را شامل می شود؟

اوائل شروع بکار امداد خودرو غرب تهران فقط طی روز خدمات امداد خودرو خود را برای ساکنین غرب ارائه می داد، ولی با گذشت زمان سیستم شبانه روزی ما نیز بکار افتاد، امداد رسانی در شب کمی سخت تر می باشد چرا که نوری که در طی روز داریم، در شب از دست داده ایم؛ ولی ما مجهز به سیستم نوردهی شبانه هستیم که کار را برای رانندگان خودروبر خود آسان می کنیم. هدف ما حفظ شما و خودرو شما در طی جابجایی می باشد.